1. Miracle

Hej, wszystkim! Jakoś nie potrafię ubrać w słowa swoich odczuć do tego bloga. Jestem jednocześnie podekscytowana, że właśnie tworzą należącą do mnie rzecz, a jednocześnie przeraża mnie fakt iż, ktoś może stwierdzić 'łe, nie podoba mi się to'. Niby nie przejmuję się krytyką innych ludzi, jeżeli jest ona nieuzasadniona, ale zawsze pierwsze 'dziecko' stresuje każdego.
Przechodząc do rzeczy. Dzisiaj przygotowałam kilka sygnatur (oczywiście blogger popsuł jakość<3), nagłówki, szablon, ikonki oraz koloryzacje. Pracowałam żwawo, bo marzyło mi się wyrobienie na początku tego tygodnia. Poniedziałkowa misja zaliczona, niestety z tygodniowym opóźnieniem. Mimo tego złego, mogłam dopracować na tiptop szablon główny, mający pokazać, że nie jestem wyłącznie grafikiem. Jako tako na css się znam.
Przesyłam Wam gorące buziaki. Żegnam się z Wami ciepło. Do zobaczenia. Do napisania. Proszę, żebyście wyrazili swoje zdanie w komentarzach^^. Jestem ciekawa opinii.

   http://funkyimg.com/i/ZQ2b.pnghttp://funkyimg.com/i/ZQ2c.png
^współpraca z Tiny Fox ^

Przyjmę 1 zamówienie.

10 komentarzy:

  1. Jeju, pierwsze co przyszło mi na myśl, to "jaki cudowny szablon główny!". Jest genialny, taki minimalistyczny i schludny c:
    Z notki moim absolutnym faworytem jest pierwsza sygnaturka, przecudna c:
    Cóż jeszcze mogłabym rzec, życzę Ci powodzenia przy prowadzeniu bloga, jestem pewna, że będę tu często zaglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci weny xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie lisku nie wyobrażasz, jak się cieszę! Po przeczytaniu Twojego komentarza zareagowałam niczym małe dziecko widząc słodkiego zwierzaka. Tak wiem... Cofam się w rozwoju!
      Ale dziękuje Ci serdecznie za te miłe słowa.
      Jeju no, jak mi miło. xoxo

      Usuń
  2. w końcu mogę się otwarcie pojarac tym cudownym głównym! jeju masz naprawdę talent do CSS. Serio - wszystko w tym szablonie wygląda genialnie. Cudne kolory naprawdę dopracowane wszystko w najmniejszym calu ;') Sygnaturki Ci wyszły naprawdę świetnie. Ta zielona to mój faworyt. Nagłówki są naprawdę przepiękne! Zarówno współprace jak i te tylko twojego autorstwa. Nic tylko podziwiac. Szablon mistrzostwo! Naprawdę zrobie ci za to nagrode ^^
    Buziaki ♥ Czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotus!! Twoje słowa są tak kochane, że aż mam ochotę nie przytulać i nie puszczać przez kilka godzin. Haha. Ja wiem, że jestem straszna.
      Sama nawet nie wiem jak ubrać podziękowania w słowa, które zabrzmią sensownie, więc wyślę Ci internetowy uścisk *hughughughug*.
      DZIĘKUJE BABO, JESTEŚ CUDOWNA.

      Usuń
  3. Jakie to wszystko śliczne! Szablon główny niby taki prosty a taki piękny. Strasznie podoba mi się pierwsza sygnatura i drugi oraz trzeci nagłówek <3
    Czekam na kolejną notkę i kolejne cudeńka do oglądania.:)

    Pozdrawiam,
    Zaula

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon główny skromny, ale genialny! Świetne kolory! :)
    Będę tu do Ciebie często zaglądać, już po tym poście widzę że masz talent ;) Najbardziej podobają mi się miniaturki 1 i 3, ale wszystkie są idealne:)
    życzę Ci powodzenia♥ I oczywiście nie mogłabym nie polecić Cię na moim blogu ;) No kurczę, dużo emocji w moim komentarzu, ale zakochałam się w tym głównym szablonie :D
    Pozdrowienia, miłej pracy♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry! :)
    Od czego by tu zacząć? Wiem! Szablon główny... Jest ge-nial-ny! Jednakże brakuje mi w nim jakiejś małej grafiki, ale i bez tego wygląda świetne! Jest przejrzysty i do tego ma w sobie moje ulubione kolory! :)
    Dalej - post.
    Uwielbiam Hilary, dlatego sygnaturka otwierająca post jest, moim zdaniem, najlepsza ♥ Ale to nie znaczy, że pozostałe mi się nie podobają :)
    Jeśli chodzi o nagłówki... Drugi, ten z Milą, jest po prostu boski! Naprawdę brak mi słów. Zazdroszczę ci talentu ;-)

    Przy okazji, bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu i chęć współpracy, jeśli chodzi o reklamowanie imprezy :) Już niedługo, w nowym poście zamieszczę button więc jeśli będziesz chciała pomóc... :)

    No. Na razie tyle!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scar! Dziękuje Ci za te miłe słowa:3 Nie mogę się doczekać imprezy!!
      Pozdrawiam, xoxo

      Usuń

Obserwatorzy